فال ورق واقعی

فال آنلاین و جدید

فال ورق واقعی

۱۱ بازديد

هنگامی که در سال ۱۸۰۳ جنگی که به صلح کوتاه آمیان پایان داد، ناپلئون نقشه بزرگ و جسورانه ای را برای حمله به انگلستان تنظیم کرد. طرح‌های فرانسوی‌ها برای حمله به انگلستان حدود یک قرن پیش بسیار زیاد بود. کمیته امنیت عمومی در سال ۱۷۹۴، در حالی که گیوتین را در میدان انقلاب مشغول نگه داشت.

برنامه کوچک خود را برای گسترش رابطه سلطنت ترور، از طریق تهاجم، به انگلستان داشت. و در ۲۷ مه همان سال به طور رسمی یکی از تعداد خود را به نمایندگی از کمیته در انگلستان منصوب کرد “هنگامی که آن را فتح کرد.” عضوی که انتخاب شد، شهروند بون سنت آندره بود، همان قهرمانی که در نبرد اول ژوئن، با آمدن ملکه شارلوت ، با سه ردیف اسلحه، با وحشت به پناهگاه کابین خلبان پرچمدار فرانسوی گریخت.

نگران کننده نزدیک اما نقشه های ناپلئون برای همان شیء در سال ۱۸۰۳ قطعی، مهیب و عمیق بود. بریتانیای کبیر تنها مانع در مسیر جاه طلبی او بود. گرین در «تاریخ کوتاه مردم انگلیس» می‌گوید: «بوناپارت» مصمم بود که بر جهان غرب فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استاد شود.

هیچ مفهومی از آزادی عمومی یا احساس طلاق حق مردمی هرگز در عزم او دخالت نمی‌کرد. تنها کشوری که آزادی به هر معنا در آن زنده ماند. او فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استدلال کرد، باید جای خود را به چهل میلیون بدهی.”

بنابراین او اردوگاه وسیعی را در بولونی تشکیل داد که در آن ۱۳۰۰۰۰ جانباز جمع شده بودند. ناوگان بزرگی از قایق ها ساخته شد که هر قایق مجهز به یک یا دو تفنگ بود و قادر به حمل ۱۰۰ سرباز بود. بیش یونانی از ۱۰۰۰ قایق از این قبیل ساخته شد و در امتداد بیست مایلی ساحل مانش و در چهار بندر مختلف متمرکز شد. بندر جدیدی در بولونی حفر شد.

تا به بخش اصلی این ناوگان سرپناه داده شود و باتری های بزرگ و قدرتمندی برای محافظت از آن ساخته شد. سربازان فرانسوی در سوار شدن و پیاده شدن آنقدر تمرین داشتند که کل فرآیند را بتوان با دقیقه شمارش کرد. ناپلئون گفت: «بگذارید ما شش ساعت بر تنگه ها ارباب باشیم و بر جهان مسلط خواهیم شد.»

چه زمانی از زمان ویلیام فاتح سواحل بریتانیا در معرض واقعی چنین خطری قرار گرفت؟ مولتکه گفت: “هیچ مشکلی برای وارد کردن ارتش به انگلیس وجود ندارد، مشکل بیرون آوردن دوباره آن خواهد بود.” و بدون شک، انگلیسی‌ها که در خاک خود و برای کانون خود می‌جنگیدند، زمان بسیار سختی را به مهاجمان می‌دادند. اما باید به خاطر داشت.

که ناپلئون یک نابغه نظامی درجه اول بود و ۱۳۰۰۰۰ سربازی که در ارتفاعات بالای بولونی منتظر بودند تا در خاک بریتانیا بپرند، به قول ماهان، “باهوش ترین سرباز تمام دوران” بودند. آنها مردانی بودند که پس از آن نیک آسترلیتز را به دست آوردند که پروس را با یک ضربه به ینا زد و به عنوان پیروز در خیابان های وین و برلین راهپیمایی کردند و راهی مسکو شدند.

تصور کنید چنین ارتشی با چنین رهبری در مزارع سرسبز کنت فرود آمد! در آن صورت ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است آسترلیتز یا فریدلند انگلیسی وجود داشته باشد.

لندن ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است سرنوشت مسکو را داشته باشد. اگر ناپلئون موفق می شد، سرنوشت جهان تغییر می کرد و تورنتو و کیپ تاون، ملبورن و سیدنی و اوکلند ممکن بود توسط فرمانداران فرانسوی اداره می شدند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.