فال ورق شبانه

فال آنلاین و جدید

فال ورق شبانه

۱۰ بازديد

ستوان سیگنال فیل گزارش داد که دریاسالار شماره ۳۹ را به بیرون پرتاب کرده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، علامتی برای توقف مبارزه. نلسون به شدت در عرشه خود قدم می زد و هیچ توجهی به گزارش نکرد. افسر سیگنال در پیچ بعدی با او ملاقات کرد و از او پرسید که آیا باید سیگنال را تکرار کند. پاسخ نلسون این بود قهوه که بپرسد آیا سیگنال خودش برای اقدام نزدیک هنوز بلند شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است یا خیر. افسر گفت: بله. نلسون گفت: “در نظر داشته باشید که این را نگه دارید.” نلسون همچنان عرشه‌اش را زیر پا می‌گذاشت، رعد و برق نبرد همه‌چیز را در بر می‌گرفت، کشتی‌اش در اثر پس زدن تفنگ‌های خود می‌پیچید. کنده بازوی گمشده‌اش با عصبانیت به این طرف و آن طرف تکان می‌خورد که نشانه‌ای از هیجان بود. “عمل را کنار بگذار!” به ستوانش گفت: “اگر بخواهم به دار آویخته می شوم.” او در حالی که رو به کاپیتانش کرد، گفت: می‌دانی، فولی، من فقط یک چشم دارم، حق دارم گاهی نابینا باشم. و سپس شیشه را روی چشم نابینا گذاشت و فریاد زد: “من واقعاً سیگنال را نمی بینم!” او این حادثه را با گفتن این جمله رد کرد: “D– سیگنال! برای پرواز نزدیک تر، من را نگه دارید!”

در واقع، پارکر سیگنال را به صدا درآورده بود تا به نلسون این فرصت را بدهد که در صورت تمایل از مبارزه کنار بکشد. سیگنال یک نتیجه فاجعه بار داشت – دسته کوچکی از ناوچه ها و شناورهایی که شبانه با باتری های سه تاج درگیر بودند از آن اطاعت کردند و به بیرون رفتند. با توقف آتش آمازون، کشتی ریو، دود بلند شد و باتری دانمارکی او را کاملاً در معرض دید قرار داد و او را با اثری مرگبار اصابت کرد. خود ریو که دلش شکسته بود از اینکه باید مبارزه را کنار بگذارد، فقط فریاد زده بود: “نلسون در مورد ما چه فکری خواهد کرد!” هنگامی که یک شلیک زنجیری او را به دو نیم کرد و همراه با او یک ملوان با چیزی از نبوغ خود نلسون برای نبرد از بین رفت.

در ساعت دو، آتش دانمارکی شروع به سست شدن کرد. نیمی از خط صرفاً زنجیره ای از خرابه ها بود. برخی از باتری های شناور غرق شده بودند. گل سرسبد توده ای از شعله های آتش بود. نلسون در این مرحله قایق خود را با پرچم آتش بس و نامه ای به شاهزاده ریجنت به ساحل فرستاد. خطاب این نامه، “به دانمارکی ها، برادران انگلیسی ها” بود. اگر آتش از سمت دانمارک ادامه پیدا کند، نلسون گفت که مجبور خواهد شد تمام باتری‌های شناوری را که گرفته بود به آتش بکشد، “بدون اینکه بتواند دانمارکی‌های سریع شجاعی را که از آنها دفاع کرده بودند نجات دهد.” زمانی که نلسون نامه را نوشت، شخصی به نلسون ویفری داد تا آن را ببندد. نلسون گفت: «این زمان برای عجله یا غیررسمی ظاهر شدن نیست» و او اصرار داشت که نامه به دقت با موم مهر و موم شود. ولیعهد پیشنهاد آتش بس داد.

نلسون با زیرکی بسیار پیشنهاد را به دریاسالار خود که چهار مایلی دورتر در لندن خوابیده بود ارجاع داد و پیش بینی کرد که این عقب نشینی و عقب نشینی طولانی به او زمان می دهد تا کشتی های ساعت فلج شده خود را از زیره ها خارج کند و از باتری های سه تاج عبور کند. به کانال باز فراتر – تنها مسیری که باد ممکن کرد. و این دقیقا همان چیزی بود که اتفاق افتاد. واضح فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که نلسون یک دیپلمات زیرک و همچنین یک ملوان بزرگ بود.

شب با تهدید طوفان سیاه می شد. گل سرسبد دانمارکی به تازگی منفجر شده بود. اما پرچم سفید آتش بس در اهتزاز بود و انگلیسی ها به همان شدتی که جنگیده بودند تلاش کردند سالانه تا کشتی های به گل نشسته خود را شناور کنند و جوایز شکسته شده آنها را در اختیار بگیرند. از این میان، تنها یکی از آنها یافت شد که می توانست به اندازه کافی تعمیر شود تا به پورتسموث منتقل شود. در روز چهارم، نلسون خود فرود آمد و ولیعهد را ملاقات کرد و آتش بس چهار ماهه به توافق رسید.

در آن لحظه خبر ترور پل اول منتشر شد و اتحادیه بی طرفی مسلحانه – وسیله ای که ناپلئون به وسیله آن امیدوار بود قدرت دریایی بریتانیای کبیر را سرنگون کند – در فضا ناپدید شد. آتش تفنگ های نلسون در کپنهاگ کل سیفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است دریایی ناپلئون را ویران کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.