فال قهوه لاله

فال آنلاین و جدید

فال قهوه لاله

۴ بازديد
اما فکر می کنم که می توانم تمام وجودت را تغییر دهم، و تو را آن چیزی که می خواهم بسازم . اما بعد این احساس از بین می رود و من به تو همانطور که هستی و با ناامیدی فکر می کنم. من به هیچ یک از «کفال جدید و ادم آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استی‌های» شما – موسیقی، یادگیری و چیزهای دیگر اشاره نمی‌کنم.

منظورم نیروی زندگی شمفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است ارمنی یا کمبود آن. می بینم که چیزی از چیزهای ناگفتنی و دست نیافتنی که من برایش نفس نفس می زنم، نیاموخته ای. و به من رسیده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

که جرأت ازدواج با تو را ندارم تا زندگی خود را به تباهی گره بزنم. سرم از برنامه ها و بی نهایت آینده موج می زند و به سادگی نمی توانم هیچ زنی را در این سفر با خود حمل کنم. وقتی این را می گویم، اشک ناامیدی را در چشمان تو می بینم. من فقط می توانم به شما بگویم که چه هستم – خدا مرا برای یک هنرمند آفریده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب لاله , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است نه یک عاشق! من احساسات عمیقی ندارم.

من برای رنج انسان اهمیتی نمی دهم. من می توانم کار کنم، همین. هنر به اشخاص احترام نمی گذارد، و من هم نیستم – من برای چیزی تلاش می کنم که از خود نیست، و مستلزم انکار خود فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و لباس جادو و طلسم است. و وقتی به تو فکر می‌کنم، این احساس به من دست می‌دهد که این چیزی نیست که تو می‌خواهی، اگر با تو ازدواج کنم، باید تو را کاملاً بدبخت کنم. شما عاشق عشق هستید.

تو نمی‌خواهی خودت را به کشمکشی بیاندازی که زندگی من باید باشد. من این را در تمام نامه های شما می بینم – وحشت شما از این بالاترین خود من. اگر با من ازدواج می‌کردی، باید در نبردی شرکت می‌کردی که نزدیک بود تو را بکشد. شما باید شب و روز قلب خود را خسته کنید – باید خود و احساسات خود را از دست بدهید – همه چیز را دور بریزید و در تحقیر و تلاش زندگی لاشخور کنید. شما باید بدانید – من نمی توانم کمکی کنم.

که من زندگی را دوست دارم، و به قلب انسان ها وفاداری ندارم. که برای من آنها صرفاً بی صبری و ناراحتی هستند. آیا شما چنین زندگی می خواهید؟ اگر بتوانید یاد بگیرید که آن را برای آنچه هست دوست داشته باشید – یک زندگی وحشی، غیرطبیعی، اما سلطنتی – خیلی خوب. اگر با چشمانی ملتمسانه به سوی من می آیی، پنهانی آرزوی محبت می کنی، و از ترس من که آن را نمی گیری، پس خدا کمکت کند، همین! تو یک بچه هستی و نمی توانی در خواب ببینی که منظور من چیست. اما هر روز چیزی بیشتر از یک نیروی وحشی بزرگ خودم یاد می‌گیرم، که در برابر بقیه دنیا ایستادگی می‌کند، که مرا می‌سوزاند، که دیوانه‌ام می‌کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.